Dagens planer

Idag hade jag tänkt ta in District tillsammans med Rue i paddocken och hålla på lite. Snart ska lilla Rue lära sig att ha på sig grimma och bli ledd. (Dom är ju lufthästar så jag går snabbare än på riktigt om ni undrar)
Mitt på dagen tänkte jag köra lite lätta dressyr övningar med Karma.
På eftermiddagen tar jag hoppning med Spirit i paddocken och lite senare på kvällen tar jag Blacky i ridhuset och hoppar lite smått.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0