Godmorgon!!

Halloj! Nu har jag vaknat & en av skötarna/medhjälparna har fodrat och släppt ut hästarna i hagen. 
Idag kommer det flera nya hästar, på eftermiddagen skulle jag tro.
Idag ska jag som sagt välkomna nya hästar, men ska också rida ut med Zoella, hoppa med Flow & sedan ett dressyrpass med Blacky. 
På tal om ingenting, jag är rätt så sjuk idag, liksom ont i halsen & huvudet så det kanske kommer lite mindre inlägg än vad det brukar, men jag har några inlägg som jag ska lägga upp. 
Vi hörs sen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0