Om Black Shine "Blacky"✰

Namn: Black Shine "Blacky"
Ras: Missouri Fox Trotter
Kön: Sto
Färg: Svart
Född: 2006
Härstamning: e. Trouble Maker - u. Barbara Princess
Storlek: 152 cm
Beskrivning: Blacky som hon kallas är en speciell häst. Där hon bodde innan blev hon dåligt behandlad och litar därför inte helt på människor. Hon är trots det intelligent och lättränad och tycker om mys på sina villkor. Hon har sina dagar då hon är pigg och glad, så då tar jag tillfället och bygger lite låga hinder på banan. Dressyren är då hennes favorit och hon är fantastiskt duktig när hon väl försöker.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0