Om Canada✰

Namn: Canada
Smeknamn: Plutten
Ras: Golden epozito
Kön: Sto
Färg: Isabell
Född: 2011
Storlek: Storhäst
Härstamning: Okänd
Beskrivning: Canada är en riktigt fin tjej. Ung men intelligent. Jag provred henne för några dagar sen och hon är helt fantastisk! I stallet står hon helt stilla när man ryktar, kratsar hovar osv. Hon gosar ofta och puffar med huvudet mot magen och armen. Hoppning tycker hon är jobbigt då hon har en olycka för några månader sen men som är helt läkt nu. Gymkhana tycker hon däremot är jättekul och eftersom Backa har en stor yta bakom stallet kan vi hålla på med det där. Lastning har hon problem med men det kommer nog lösas. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0