Om Karma✰

Namn: Karma
Smeknamn: Pluttis
Ras: Lippizaner
Färg: Skimmel
Storlek: D-ponny, på gränsen t storhäst
Född: Troligen runt 00, 01, 02 eller 03
Kön: Sto
Härstamning: Okänd
Beskrivning: I ridningen är Karma väldigt duktig trots att hon varit vanvårdad. Hon är på bättringsvägen och litar nu på mig och har blivit kompis med de flesta andra hästar (och andra djur) i stallet.
Dressyr går helt okej, hon är inte förtjust i det med om man håller henne sysselsatt så är hon okej med det.
Hoppning däremot får hon spel så fort hon ser bommar. Hon måste ha haft hemska upplevelser med hinder & bommar på hennes tid som vanvårdad. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0