Om Korint✰

Namn: Korint
Smeknamn: Korren
Ras: American paint horse
Färg: Svartskäck
Storlek: Storhäst
Född: 2009
Kön: Valack
Härstamning: e. Storrio - u. Tarragona
Beskrivning: Korint är väldigt snäll och trevlig. I stallet älskar han att mysa och att bli borstad är bland det bästa han vet. Han hatar dressyr, då han tycker det är tråkigt att bara hålla på sådär, men hoppnign däremot älskar han. Det högsta Korint hoppat är 80 cm och tidigare har han vunnit ett par tävlingar. Oftast lastar han faktiskt sig själv och han är trafikvan.

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0