Ridpass

Nu har jag kommit in efter ett ridpass med Zoella. Vi hoppade bana ute i paddocken och det gick jättebra.
Först var hon lite tjurig men ju längre in i passet vi kom desto gladare blev hon.
På eftermiddagen red jag Spirit också på banan och det gick galant.
Idag red jag också Dusty & Korint!
Med Korint red jag ut i skogen och hade det jättemysigt. Kan bara säga att Korint verkligen är en super ponny!
Jag red i ridhuset med Dusty och det gick super. Han är en snäll & duktig häst.
Imorgon ska jag nog rida Happy, Blacky, Flow och kanske någon mer. 
Ha det bra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0