Ridpasset med Rice

Tidigare idag red jag Rice på banan, vi hade en dressyrlektion och det gick faktiskt bra. 
Vi hoppade bana och det var 2 kryss på ena långsidan, ett rättuppstående hinder i mitten och en kombination på andra långsidan. Det gick väldigt bra och hon var pigg, riktigt pigg för att vara Rice ;)
När jag skulle skritta av henne blev det helt plötsligt soligt och jag bestämde mig för att skritta av henne ute på ett fält. Det var rätt så guppigt och hon snubblade några gånger med det gick bra. 
Nu har plutten i stallet och smaskar på gott äpple som hon fick som belöning.
 
Nu ska jag ta med Blacky till ridhuset och rida ett dressyrpass. Tror jag flyttar över District & Rues "träning" till imorgon och tar Canada idag istället. Skulle ni vilja veta mitt schema för vilka hästar jag rider? Kommentera! 
Kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0