Söta fölet Rue

Visst är hon bara för söt? Hennes vackra mamma District skickades till Angsstallet.weebly.com och blev dräktig med deras snygga hingst Avaldi. 
 
 
 
Bells
2015-02-16 @ 17:21:01
URL: http://sparvresan.blogg.se

Kul att se att Rue mår så bra! Hon är verkligen super super super sjukt söt, kommer säkert bli lika fin som föräldrarna i framtiden.

Svar: Ja, en liten pingla. Hon påminner redan om sin mamma, och säkert pappa också, med sina bus! :)
Stall Gläntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallglantan.blogg.se

Här på Stall Gläntan's blogg får ni läsa om min och mina hästars resa genom träningar, tävlingar, ridturer och mycket mer! Mer om mig (Maja) och mina hästar står under "Om Mig" OBS: Hästarna är bara luft och gården finns inte på riktigt. Alltså, allting är endast LUFT. :)

RSS 2.0